Školou mi byly i Salony Obce architektů

Zúčastnil jsem se v Praze v letech 1998-2005 prvních osmi ročníků architektonické výstavy "Salon Obce architektů" (celkem jich bylo již 19). Mimo jiná místa se konal ve Veletržním paláci a v Betlémské kapli.

Návrhy, které uveřejňuji zde na blogu, jsem tam měl ještě v různém vývojovém rozpracování jak architektonicky, tak i v grafickém provedení. Něco z toho již i v konečné podobě. Byla to svobodná výstava kreseb, návrhů, studií a realizací architektonické tvorby i prací z jiných výtvarných oborů.

Vždy jsem si sestavil na předepsaném lehkém panelu formátu 70x100cm svoje práce a zavezl je na výstavu. Ta se konala na různých výstavních místech v Praze. Bylo to pro mne velmi zajímavé a poučné období. Po osmi letech jsem ale "Salon" opustil a moje zájmy se přenesly jinam. Jeho tradice se však nepřerušila a dodnes se každým rokem koná. Možná, že se k němu zase jednou vrátím.

Ukázka jedné stránky z katalogu 5.Salonu OA z r.2002-03.

-

Autor: Jiří Stratil | pátek 1.9.2017 6:15 | karma článku: 5,89 | přečteno: 205x