Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Váš návrh dostavby radnice se mi moc líbí. Viděl jsem jich už tolik, že mi vstávaly vlasy na hlavě. A to je mám dlouhé. Nakonec jsem se raději spokojil se současným stavem. Nejsem ale architekt, nemám ani maturitu, tak moje úvahy berte s rezervou. Jsem původem z Prahe a nejvíc mi na Staromáku vadí ten monstrosní Hus. Původně na jeho místě stávala šibenice. Ta by se tam asi dnes vyjímala lépe. Navíc by se náměstí dostavbou radnice docela smrsklo. Už ten barokní Mikuláš tam docela leze. Ale naopak dostavbou radnice by byl upozaděn. Tak tedy. Dostavět radnici dle Vašeho návrhu, odstranit Husa, z bronzu odlít velké dělo, to dát na Hrad, střílet z něj poledne a čas od času před radnici postavit theatrum. Koho na tu šibenici a theatrum už nechám na fantazii čtenářů. Jen ať se tu pro boha nerozběhne debata o politice.

0 0
možnosti
Foto

Díky za uznání, jen drobná oprava. Šibenice tam stála za popravy českých pánů v r.1621, později tam postavili malý domek městské zbrojnice. Stál tam ještě v 19.století.

0 0
možnosti

Krásné. V prvním odstavci- a znamení k tomu ještě. Teď to schytám...;-)

0 0
možnosti
Foto

To jsem tam měl před tím, ale dobrý.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^

Atˇ cokoli se děje, vždy svítí. I hvězda naděje;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 1392
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 391x
Zahradní a stavební architekt

Seznam rubrik