Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Třetí řádek - Však převážily...... To Avšak tam rachotí.

První řádek druhé sloky - I odloživ.... Přechodník občas dobrý.

Druhý řádek třetího odstavce - malebná hudba - krásně poetický "jako" protimluv.

Vy jste mi ráno dal s tou ztracenou šibenicí. Pane Stratile. Zoufale jsem hledal v knihách, vypil tři kávy, abych našel zdroj pro své tvrzení. Šibenice na Staroměstském rynku stávala již v éře Rudolfinské. A bylo to kvůli Vašim Vlachům neboli stavitelům, zedníkům, štukatérům, et cetera. Ti dělali v Praze taková "vlaská" lotrovství, že jim postavili extra šibenici. Nic jsem nenašel. Ale někde to psáno být muselo, jinak bych si to nepamatoval. Mám už takovou sloní paměť výhradně na blbiny. Krásný den.

0 0
možnosti
Foto

"Avšak" je tam správně pro větší důraz na obsah.

"I odložil" také, neboť "odloživ" mi znělo poněkud zastarale. Obojí vytýkané jsem také zvažoval.

"Malebná hudba" proto, že jsem opravdu v hudbě maloval zvuky, tóny a souzvuky jako bych tvořil abstraktní výtvarnou kompozici. Někdy i zalituji, že jsem toho nechal, ale musel jsem.

Mám řadu dobových vyobrazení rynku a šibenice v místě dnešního pomníku J.Husa je jen na rytině popravy českých pánů. Z toho se dá vyvodit, že tam byla postavená jen pro tento účel. Potom tam již od 17. do 19.století byl domek městské zbrojnice.

0 0
možnosti
Foto

R^ I ticho vznešeně se nese chrámem, stejně tak, jak slovo ,,závěrečné". Amen. Povznesení i pokora. Koloběh. Stále dokola;-)

1 0
možnosti
Foto

Když se vine v rytmu proměn,

i koloběh zaběhlým stádem.

V souběhu i protipólu změn,

vzestupech i každým pádem.

1 0
možnosti
Foto

Díky, to jen tak.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1392
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 391x
Zahradní a stavební architekt

Seznam rubrik