Diskuse

Bomba z daleka

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PV

P56a83v15e34l 57V74é17b22r

26. 2. 2017 10:30

A výsledky nějakých pozorování, které by podporovaly vaši exotickou teorii, by nebyly?

Pokud ne, tak jenom tlacháte.

1 1
možnosti
PV

P76a80v81e25l 88V41é16b25r

26. 2. 2017 11:27

Pane Stratile, je nesmírně ubohé, když vy, jakožto autor blogu, mínusujete oponenta namísto toho, abyste diskutoval. Co se ale divím. Urputnost se kterou prosazujete svoji bláznivou teorii (lze-li ten výplod vůbec teorií nazvat) svědčí o fanatizmu - a fanatici mají tendenci nediskutovat, ale oponenta zničit.

0 0
možnosti
Foto

I jiní mínusují, to je zde také nabízená varianta svobodných diskusních reakcí. Chtěl jsem váš příspěvek nejdříve vymazat kvůli urážce výrazem "tlachání". Vymazání příspěvku je zde rovněž svobodnou diskusní možností. V druhém svém komentáři mě opět urážíte tím, že moje "mínus" označujete za "nesmírně ubohé".

Já tady nic neprosazuji, jen si tvořím blogy a vyjadřuji svoje myšlenky, názory a nápady. Bez jakéhokoliv fanatismu a snahy někoho zničit.

Když je to pro vás tlachání, tak proč sem vstupujete a vůbec se tím zabýváte?

0 0
možnosti
JH

Já bych nemínusoval, protože tady jde jen o neprokazatelné teorie, stejně jako je ta moje. Těch názorů a možná v budoucnu i správných může být nekonečno, ale která z toho nekonečna je ta správná? Pokud nezjistíme konečno, nedají se vytvořit rovnice a tím pádem vlastně Vesmír nedává smysl. Přesto existuje, takže nějaké konečno musí taky existovat.

1 0
možnosti
Foto

Mínusujeme nebo mažeme komentáře v případě, že se nás někdo nemile či urážlivě dotkne.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1392
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 391x
Zahradní a stavební architekt

Seznam rubrik