Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

Pamatujete se na moji nabídku ne realizaci rekonstrukce vily v Dobřichovicích? Je to památkově chráněný objekt generála Pellé o patnácti místnostech s obrovskou zahradou. Hledala jsem ke spolupráci někoho, kdo bude citlivý k dotyčnému domu a ve spolupráci se mnou jej přebuduje k novému účelu. Tenkrát jste se mi vysmál s tím, že se mnou byste nespolupracoval ani za nic.

Oslovila jsem několik spolužáků a všichni by bývali chtěli do stavby příliš zasahovat a modernizovat ji.

Spolupráce se nakonec ujal pan architekt Petr Keil, který bude přestavbu řešit citlivě. Práce se mnou ho nijak neuráží, jako vás. Oslovila jsem vás tenkrát proto, že jsem chtěla někoho, kdo je schopen ctít památku a nerealizovat jen své představy. Je to úkol přímo ideální a krásná práce, majitelé do práce nijak nezasahují, protože mám plnou důvěru, a přitom mají dostatek finančních prostředků na přestavbu. Spolupracujícího architekta jsem měla vybrat já, dle vlastního uvážení. Mohl jste mít na kontě konečně nějakou významnou realizaci, ale z malicherných důvodů jste odmítl. Tomu se říká promarněná příležitost.

0 0
možnosti
Foto

Rozhodně to není pro mne z malicherných důvodů promarněná příležitost. Architekt Petr Keil nesmírně nevkusným způsobem přestavěl barokní dům na hotel Hoffmeister v Praze. Čili vybrala jste si dobře.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1392
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 391x
Zahradní a stavební architekt

Seznam rubrik