Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

K54a43r35e15l 71M53á67d18l61e

17. 5. 2017 11:19

Velice se omlouvám, chtěl jsem jen nakouknout do diskuze, ale zrovna mi poposkočil text v noťasu a já jsem nešťastnou náhodou kliknul na karmu. To jsem opravdu ani v nejmenším neměl v úmyslu.

1 0
možnosti

Díky že jste mi připomněl karmu. Tak jsem ji hned dal. Je málo informativních blogů !

1 0
možnosti

Máte recht, Wiehlův návrh to bylo monstrum, navíc likvidace všech těch starých domů, to by bylo barbarství.

Nobile shořel, měl docela zajímavý šikmý půdorys proti Mikuláši, nechal mu slušný prostor do náměstí. Vzhledem k charakteru náměstí, k členitým řadám malých domů byl "Nobile" příliš mocný monoblok.

Vlastně ani velkou radnici nepotřebujeme, co je na Mariánském náměstí to stačí. Co by ve vašich domech bylo ?

2 0
možnosti
Foto

To jsem již také vícekrát popisoval ve starších článcích. Domy by byly částečně uvnitř propojené (druhý a třetí) a v interiérech řešené co nejjednodušeji pro variabilní využití (výstavní, kancelářské, vhodné kulturní, v přízemí i prodejní a kavárenské).

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS