Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PT

P22e29t83r 27T93o18m97e80k

20. 10. 2017 10:52

Ta spodní fotka ale hodně klame. Vypadá to, jakoby ta zeleň pokrývala půl náměstí. Schválně?

0 0
možnosti
Foto

To nejsou moje fotky, není mi známo čí, proto: (-).

0 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

R^ P.S.: pro ty, jimž nejde do hlaviček, proč na stránky p. Stratila chodím je vysvětlení prosté. Nejsme ani příbuzní, ani nejsem ,,duháček", ale normální chlap. Návrh autora se mně líbí a umím si jej v reálu i představit. Jsem rozený pražák a nevadí mně to, co asi vadí jiným. To, že náměstí by bylo opět náměstím, a to ne toliko dle názvu;-)

1 0
možnosti
Foto

Ono je náměstím pořád nejen podle názvu. Ta zeleň na fotkách, které autor článku vybral, dokonce vypadá lépe než v reálu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1392
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 391x
Zahradní a stavební architekt

Seznam rubrik