Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pane Stratile, jste bloger, který se tady předvádí v 99 procentech návrhy na dostavbu Staroměstské radnice. U takového člověka předpokládám, že kromě toho, že je architekt, má za sebou jako architekt nějaké dílo. Seznamte nás s ním prosím. A jestli toho nejste schopen, je mně líto ale pro mně nejste dostatečně zodpovědná osoba.

2 2
možnosti
Foto

Vy zase nejste pro mě zodpovědná a důvěryhodná osoba, je mi líto.

Navíc já si tady píši jen svoje blogy, jako jiní zase svoje, a nejsem povinen tady nikoho s ničím seznamovat.

0 2
možnosti
Foto

Cha, ten třetí shora se s tím nemastil ;-D Prostě zrušil Pařížskou a posekáno. Ale zase je to pěkně ucelené.... ;-D

0 0
možnosti

P64e37t88r 49T23o12m41e14k

4. 4. 2018 10:08

Jedna hrůza vedle druhé. O to víc si musíme vážit té proluky, která působí dojmem, jako by tam byla vyprojektovaná.

1 1
možnosti
Foto

Z odborného hlediska urbanisticko-architektonické kultury náměstí je zde jen neprojektovanou násilnou prolukou velkého rozsahu. Ba ani zadní průčelí budov Staroměstské radnice či dvorní průčelí domů za prolukou nejsou projektovány do náměstí. A dokonce ani kostel sv.Mikuláše tam nestojí v souladu s projektem rynku.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1392
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 391x
Zahradní a stavební architekt

Seznam rubrik