A hýkal tam i osel

Co jsem těch hřbitovů již zaměřil a prožil tam i různých příhod. Toto je hřbitůvek z jedné středočeské obce a práci jsem zde měl se zvláštním hudebním doprovodem.

Vedle byla ohražená pastvina pro ovce a měli tam i dva osly. Hlas tohoto zvířete jsem slyšel naposledy již velmi dávno, tak jsem ho zapomněl. No to byla síla, oni ti oslové mně tam "zpívali", abych tu práci neměl tak nezajímavou. To jejich hýkání, nebo jak to podivně ještě jinak znělo, bylo opravdu unikátní a pracovně podpůrné. Ještěže jsem tam v tom spěchu nešlápl někde do "lidského hlídače" jako jednou na jiném hřbitově a nemusel s tím jet dlouhou cestu autobusem. To z boty nesetřete ani při nejlepší vůli a jste potom středem pozornosti pohoršených cestujících, trousících nepříjemné poznámky.

Práci (včetně vyhodnocení hrobů a úprav hřbitova, s přestavbou jedné strany obvodové zídky) pro místní OU jsem udělal velmi rychle a vzorně, že by to nikdo rychleji a lépe neudělal. Všechno je zakresleno přesně jak tam je i poloha a velikosti hrobů. A to jsem zaměřoval tak i hřbitov s 2000 hroby. A že je to pořádná fuška pro jednoho (měřeno jen pásmem)...

Za celoživotní dílo bych mohl dostat alespoň titul "zasloužilý hřbitovní smejčil".

-

Autor: Jiří Stratil | pondělí 7.8.2017 7:06 | karma článku: 9,01 | přečteno: 331x