Diskuse

Cesta za poznáním a pravdou

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dobře. Moderně historizující. Nemá smysl mě chytat za slova. Jsem laik bez maturity. Ale Vaše návrhy se líbí mnoha lidem. A většina , to nejsou architekti. Berete to za správný konec a já nejsem kompetentní Vám radit.Jen přeju úspěch. D.

2 0
možnosti

Zdravím a nemohu si odpustit jeden laický komentář.Je mi jasné, že puristicky-historizující návrhy nejsou už dnes průchodné. A je to tak dobře. Ale co dělat, když vládne mafie, korupce a tisíc jiných , mocných vlivů z pekla samého. Ještě že umřel Kaplický. To bychom se asi divili. Je mi jasné, že bojujete s větrnými mlýny. Tak Vám jen musím držet palce. Jen to neprosazujte příliš silou. To se pak ignoranti spojí a budete bez šance. Krásný den. D.

2 0
možnosti
Foto

Děkuji.

Návrh ale není puristicky historizující, nýbrž moderně historizující, v novém stylu pro Staroměstské náměstí.

Neprosazuji jej silou, jen se jím připomínám v různých souvislostech a obhajobě, neboť opak znamená nechat vše v tichosti zapadnout. Síla, s jakou práci tvořím, se nutně promítá také do její obhajoby.

Ignoranti a odpůrci se chovají vždy stejně, to je úplně jedno jak si počínáte, vždy budou proti vám.

1 0
možnosti