Diskuse

Umění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DT

To je dost odvážné, považovat třeba staré ikony za umění. :-) Proč mě to ale neudivuje?

0 0
možnosti
Foto

Tomu pendrek rozumíte, počítejte hvězdy.:-):-/:-P;-(

0 0
možnosti
RJ

R76a31d90e62k 39J36a28r25o10š

29. 7. 2017 15:47

Kde máte rokoko? :-) A tu modernu jste tedy hrubě odbyl... alespoň ten futurismus, surrealismus, fauvismus, expresionismus, op-art, pop-art, abstrakce...

A Toulouse Lautrec nepatří do secese - jasný postimpresionismus, byť jistým způsobem nástup secese ovlivnil...

0 0
možnosti
Foto

Nešlo mi o vyčerpávající průřez vývojem výtvarného umění, to by bylo příliš dlouhé.

Rokoko uzavíralo baroko, tak jsem ho vynechal.

Lautrec je mnohými svými díly již také jasně secesní.

A ty moderní směry jsem pro tento blog takto zredukoval.

0 0
možnosti
Foto

Rembrandt zemřel. Claude Monet zemřel. A mně samotnýmu taky není dvakrát dobře.

2 0
možnosti
Foto

Všichni autoři děl těchto ukázek jsou již dávno po smrti, kromě mě.:-)

0 0
možnosti
Foto

8-odost odvážné, srovnávat se s takovými velikány umění

2 0
možnosti
Foto

Tomu pendrek rozumíte.:-)

0 0
možnosti